måndag 1 mars 2010

Vitt, vitt och åter vitt

Intervjun gick bra. Kände att jag kunde vara avslappnad och mycket, bra relevanta frågeställningar att prata om. Jobbet är på ett större bolag (kan inte säga vilket), kändes lite som det stod Else-Marie i kravspecifikationen, om de vill ha rätt person på rätt plats. Men jag måste fortfarande meddela att det jobb jag har på G i Motala är det intressantaste. Det skulle jag VERKLIGEN önska mig. Beskrivning, arbetsplats och allt är JAG. Hoppas på det, och att ett de tar rätt BESLUT snart.



Väglaget hem var för jäkligt. Inne i Linköping och från Linköping till Borensberg var det OK, därefter totalt kaos. Bilar bara slirade omkring överallt, massor med snö, hård vind och glashalt. En uppmaning till alla - håll er inne om ni inte behöver ge er ut. Hörde också på radion att vägarna runt Motala/Mjölby är de vägar som är hårdast drabbade.

Så nu är det bara att ta på termobrallorna och ge sig ut i snösvängen.

3 kommentarer:

  1. Jaha, och fick Du jobbet? Vad sa dessa intervjuare? När ska Du börja? Det låter inte som om Du är så där överförtjust? Eller?

    SvaraRadera
  2. Nej inget klart att jag fick jobbet. Nästa steg är att träffa arbetsgivaren, hoppas jag kommer dit. Jag tycker att jobbet verkar intressant, men det i Motala är ännu mer intressant. Ska försöka träffa dem den här veckan.

    SvaraRadera