fredag 19 mars 2010

Härlig fredag

Jag gör idag min 4:e arbetsdag, en fullspäckad dag. Först blir det en sväng till kontoret, därefter träffar jag mitt nätverk från TRR vid halv tio-tiden. Nätverket ska gemensamt åka till Motala Expo, en mässa i Team Sportiahallen där de lokala företagen visar upp sig. Idag är mässan öppen för företagare och i morgon för allmänheten. Ska bli spännande att besöka mässan och igår gjorde jag ett flygblad om att hotellet är på G.

Troligen blir det lunch med mina goda vän Marie, länge sedan jag träffade henne, så det ska bli härligt.

I eftermiddag blir mitt första "riktiga" möte i projektet om att skaffa en ny hemsida till hotellet. Det är många funktioner som är viktiga på en ny hemsida och det tekniska är inte min starka sida, men jag tror att det går att lösa i alla fall. Man lär så länge man lever, heter det - och det tror jag på.

Nu är det dags att sätta fart, inte sitta här vid datorn och skriva, utan iväg till kontoret. Vad härligt det är att skriva så............ jag är inte anställningslös längre. Jag vet också att jag får en mysig fredagkväll - mannen nämnde i går att en bit oxfilé, god sås och gott vin står på menyn i kväll. Tänk vad jag är lycklig som har denna man till make!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar