tisdag 30 mars 2010

Glad

En kylslagen morgon med strålande solsken. Tänk att det går mot varmare tider och snön smälter sakta. Det gör mig glad!

Jag har mycket att vara glad för: En härlig, underbar make, barn och barnbarn som betyder väldigt mycket för mig. Jag har en praktikplats, jag har härliga vänner och jag är frisk. Jag är GLAD som har allt detta att känna lycka över. Vi önskar varandra Glad Påsk - därför ska jag försöka tänka extra mycket på allt jag har att glädjas åt under den kommande helgen.

Idag är det mötenas dag. Flera möten på praktikplatsen, möte i Sporthallen samt med SISU ikväll. Mycket som ska avhandlas, så imorgon måste jag summera allt som händer och se till att det verkligen blir bra resultat av dessa möten.

Nu är jag glad, jag ska åka till praktiken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar