måndag 29 mars 2010

Späckat schema

Vad fort en helg försvinner - på fredagen tänker man: Åh en hel ledig helg! Men oj så fort det går när man har kul. Jag kom hem ganska sent i fredagskväll eftersom jag var i Göteborg på mässa, men precis som väntat så blev jag mottagen med god mat och ett glas vin. Helt underbart!

Lördagen innebar lite shopping och vila samt ut en sväng för att kolla vårtecken. Fick även ett trevligt besök på kvällen, våra kära grannar kom en stund. Och söndagen gick till planeringsarbete för handbollen. Om jag får säga det själv - den var nyttig, nu gäller det bara att alla efterlever besluten. En utmaning i sig.

Idag ska jag diskutera telefonilösning till hotellet, och inte med vem som helst, utan min förra arbetsgivare Expert. Ganska spännande situation att sätta sig på "andra sidan bordet" och se vad de kan erbjuda. Blir kul att träffa lite gamla arbetskompisar också. Därefter ett besök hos kiropraktorn, känns att det behövs nu. Jag går på besök var sjätte vecka, för att hålla min axel i schack. Direkt efter det besöket drar jag till Mjölby. Ska på en anställningsintervju, vi är 2 st kandidater kvar till en tjänst hos en livsmedelsleverantör. Spännande att se vad de har att erbjuda. När jag är klar där, måste jag ju också till jobbet. Mycket att förbereda inför resten av veckan. Nu är det dags att sluta skriva, släppa in vår lille Nisse som knackar på dörren, duscha och åka till Linköping...... here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar