torsdag 18 mars 2010

Glädjerus och förbannelse

Det glädjerus jag känner just nu, hoppas jag få känna länge, länge, länge..... tänk vad ett meningsfullt jobb kan göra för humöret. Jag är så otroligt glad över den här chansen jag fått. Lite tjatigt för er att höra kanske, men det är faktum.

Självklart så har jag inte åstadkommit något än, men det är mycket på gång. Jag bokar in möte efter möte, som ska leda mig vidare. Men jag gjorde en riktig tabbe i går: Skulle radera en kalenderpost i min telefon - jag raderade ALLA poster. Om jag inte dyker upp till någon träff eller möte, hoppas jag att ni har förståelse. Och vet ni att vi har något inplanerat, påminn mig redan nu. Det är så klantigt gjort, jag blir riktigt förbannad på mig själv. Återgå till skriven kalender kan vara ett alternativ........

Mina tankar går idag också till en f d arbetskamrat som ligger på sjukhus efter 1 års otur. Kom igen och skicka bort de förbannade bakterierna från kroppen och låt läkarna hitta en metod så rygg och ben fungerar igen!

Idag ska jag starta med en frukost på Motorcaféet, prata lite med Inger där hur hon ser på kommande verksamhet och vad vi kan göra tillsammans. Hela entrén och caféet byggs om för att anpassas till den nya verksamheten - hotellet. Ska dra igång några nya projekt också, tiden är knapp. Bokningar till hotellet bara droppar in - fullbokat 10-18 juni. Inte illa, ingen marknadsföring än och inget hotell klart.

2 kommentarer:

  1. .........man kan ju också spela in sin agenda på en sån där liten en..........

    SvaraRadera
  2. Det gäller nog att ha dubbletter, lite light senil som man är......

    SvaraRadera