fredag 12 mars 2010

Jag vill.....

Jag vill.....inte - morgonen bjuder på snöfall. Något man sett en del av den här vintern, och jag trodde det var slut nu. Men icke, det vräker ner. Det gör inget - idag är intervjudag! Jag ska träffa en arbetsgivare som jag VILL jobba hos. Jag har varit där en gång tidigare och nu ska jag få veta hur planeringsjobbet går. Det låter lite konstigt, men mer kan jag inte säga - ÄN!

Jag vill.... träffa ett av mina nätverk idag. Ska bli kul att se om det hänt något för de andra deltagarna under veckan. Kanske någon intervju, kanske någon som fått jobb, lite tips.... Blir en härlig stund efter lunch.

Jag vill....ha en riktigt härlig mysfredag. Yngsta dotter med barn kommer hit ikväll för att umgås lite. God mat o dryck och mysa med kidsen. Fredagskvällen kan inte bli bättre. Och barnen ska vara kvar till på söndag, mamma jobbar och pappa är i Åre för skoteråkning. Så i morgon rumlar vi nog runt i snön. Det kanske är bra att det snöar.....Åka stjärtlapp i backarna, grilla lite korv och ha mysigt. De små ska också följa med på lite handboll. Säsongen närmar sig sitt slut, så vi tittar på lite ungdomshandboll.

1 kommentar: