fredag 26 mars 2010

TUR

Idag ska jag på TUR - alltså TUR-mässan i Göteborg. Bussen avgår från Motala 07.00 och beräknas vara tillbaka 19.00, alltså en 12-timmarstripp till Götet. Ska bli intressant att se vad mässan har att erbjuda. Jag ska i alla fall träffa Sweden hotels i deras monter. Hotell Nostalgi kommer att tillhöra den kedjan.

TUR  har jag som har min underbara make. Han kommer säkert att ha en underbar middag klar till mig när jag kommer och gott vin i hans sällskap - det är TUR för mig.

TUR har jag i ytterligare en sak - jag ska på ytterligare intervju. Ett halvintressant jobb, om jag tolkar beskrivningen rätt, men kan ge mycket i framtiden.

TUR igen - har haft 2 sjuka barnbarn den här veckan som faktiskt tillfrisknat. Det är tur, det! Jobbigt för alla när den ena sjukdomen efter den andra bara löser av. Tungt att vara förälder då, men tyvärr ingår det i rollen.

Nej nu lämnar jag datorn - dags att ge sig av på TUR!

2 kommentarer:

  1. Hotell Grand i Kristianstad har lyckats fantastiskt bra med sina konstutställningar. Konstnärerna står på kö för att komma med och de blir representerade överallt på hotellet, i korridorer, matsalar och övriga utrymmen. Kan kanske vara något för Hotell Nostalgi också?

    SvaraRadera
  2. Mycket bra idé! Ska ta med den i bagaget!

    SvaraRadera