torsdag 25 mars 2010

Hotell Nostalgi

Igår döptes hotellet som jag är med och projekterar. Hotell Nostalgi - ett hotell med 100 % sjöutsikt. Varje rum (22 st) har en vidunderlig sjöutsikt. Det är faktiskt helt unikt. Vi har haft en namntävling i Motala Tidning och cirka 250 bidrag kom in. Vinnaren fick en vårbukett av tulpaner, ett presentkort på övernattning samt biljetter till intilliggande Motormuseum.


Gårdagen bestod också av diverse möten, träff av härliga, f d arbetskamrater som nu är härliga vänner och på kvällen var SISU-dags igen. Den här gången i Linköping så hemkomsten i går var sen. Därför är jag lite gäspig idag, men det går snart över. Duschen får råda bot på sömntillståndet. För nu har jag en ny dag, med nya utmaningar.

Jag ska på en jobbintervju. Blev uppringd av en rekryterare i går, som vill presentera ett jobb till mig. Det blir spännande. Själv har jag faktiskt varit lite dålig på att kolla jobbsajterna den här sista veckan, men nu när jag är ute på praktik kanske det räcker att kolla någon gång per vecka.

Lite handboll läggs in i dag också, ska träffa herr- och damtränarna för ett samtal om hur vi ska fixa nästa säsong. Förhoppningsvis tar detta bara någon timma..... sängen kommer nog att locka ikväll, för det ska bli en riktigt tidig fredagsmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar