måndag 15 mars 2010

Papper

Idag ska vi se om papperskarusellen fungerar. Jag ska åka med alla uppgifter om praktikplatsen till arbetsförmedlingen. Jag tror inte det blir start i morgon, då "bossen" inte kommer hem förrän i kväll, vilket gör att vi inte kan skriva under förrän i morgon, tisdag. Men vad gör det? Jag laddar ska ni veta.....

Idag ska också en massa papper slutföras för handbollen. Har många projekt igång, och nu ska det avslutas för att sedan presenteras för styrelsen i morgon. Kommer också att ha ett par möten nu på morgonen, så det är inte mycket tid att vinka på.

Först av allt måste jag gå en sväng med dammsugaren för vet ni vad jag ser, när jag sitter här och skriver? Jo, massor av rester efter ostbågar, godis och chips. Det är härliga rester - de små härliga barnen lämnat - jag tar gärna hand om det. Och det är dags att stoppa in lite pinnar o papper i öppna spisen - det är kallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar