måndag 8 mars 2010

Fåfäng dag

Ny vecka, nya umaningar. Idag blir det fåfängan som får sitt. Frissan får fixa till en ovanligt lurvig kalufs och min underbara nagerterapeut Erika fixar till naglarna efter lunch. Alltså verkligen en avkopplande dag. Och inte nog med det, det är tillåtet att njuta trots anställningslöshet. Jag har äntligen insett att jag får göra så här, utan att skämmas.

Kvällen ska ägnas åt handboll. Vi har planer på att flytta vår ungdomsverksamhet, så vi ska gå igenom vad som är bra och mindre bra med en flytt. När jag säger flytt, menar jag att vi byter sporthall för verksamheten.
Jag får också ta en sväng förbi kansliet. En av tjejerna har varit så förkyld och tungandad, hoppas verkligen att det har vänt för henne. I fredags var jag riktigt orolig för hennes totala hälsa.

2 kommentarer:

  1. Skäms inte.....och så är det ju kvinnodagen. Idag gör Du precis det Du vill.........men imorgon är det som vanligt igen! Hur skulle det se ut om det var kvinnodagen varje dag?

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag tajmade kvinnodagen så perfekt. Jag lovar, imorgon är allt som vanligt......

    SvaraRadera