tisdag 16 mars 2010

Jobbdags

Idag börjar det................. jag ska påbörja min praktikplats. Gud vad jag längtar dit, det kliar i fingrar, jag kommer att få massor att lägga fingrarna på. Pappren från arbetsförmedlingen ska nu bara skrivas under av arbetsgivaren, sen startar jag. Jag får berätta mer om mina projekt i kommande inlägg.

Ett av de första uppdragen är att vara med och välja namn på det nya hotellet. En tävling har varit utlyst i Motala Vadstena Tidning så det ska bli kul att se hur kreativa "byborna" har varit. Hoppas på något riktigt, riktigt bra.

Jag måste också ta en sväng förbi kansliet idag. Måste se att vi kommer vidare i produktion av material inför öppet hus-aktiviteterna. Den närmar sig säsongsavslutning och mycket för oss i styrelsen att fixa nu -  resultat av det arbetet får vi ju inte förrän i höst. Vi har ett viktigt styrelsemöte i kväll och herrarna har säsongens näst sista match. Den ska vi se..... kan det bli en vinst till? De har ju inte duggat tätt den här säsongen precis....

Nu är det dags att göra sig klar för avfärd - till JOBBET!

2 kommentarer:

  1. "Where-Else-Bo" eller WEB-hotel.

    Jag tror nämligen att detta kommer att bli "Ditt" hotell. När man besöker staden kan man ju inte bo någon annan stans.

    SvaraRadera
  2. Hi, hi vilka skojiga namn. Ska ta till mig dom och fundera och det är klart att det ska bli "mitt" hotell

    SvaraRadera