lördag 20 mars 2010

Lördagsmys

Jag börjar kanske förstå, varför barn och barnbarn har så mycket energi. Svårt för att vila och bara njuta. Jag lider nog själv lite av samma åkomma, rastlöshet. Idag, när jag verkligen får sova - vad gör jag? Stiger upp i ottan. Och så är det ofta, svårt att somna på kvällarna och upp tidigt på morgonen. Eller beror det på att jag är en klimakteriekossa? Vi brukar skoja om det här hemma, men jag tror faktiskt inte det är skoj utan blodigt allvar. Går det att bota??

Idag blir det mässbesök igen, ska vara lite i montern för bilmuséet. Ska också fortsätta skaffa nya och nygamla kontakter. Det blir trevligt. Mannen ska till frisören så han blir nog riktigt vårfin idag. Han får ta sig ett besök på mässan också. I eftermiddag spelas de 2 sista handbollsmatcherna för säsongen i Motala Sporthall. Ett besök där är givet. Hoppas på vinst för båda lagen......

Lite god mat och dryck blir kvällsaktivitet. Känns att det kommer att bli en riktigt bra lördag.

1 kommentar:

  1. Du är så uppskruvad nu med det här jobbet, så Du måste vara på G hela tiden, även inför Dig själv. Stressa inte ihjäl Dig bara!

    SvaraRadera