onsdag 17 mars 2010

På G

Vilken härlig start jag fick på nya jobbet. Det här kommer att bli så roligt, passar mig perfekt. Massor av projekt som ska genomföras, många på relativt okänd mark för mig. Och första hotellgästerna kommer den 11 juni, så tiden är knapp.....

Vad ska man ha för telefoni, vilket bredband ska vi välja, linne och handdukar - köpa eller leasa? Många är projekten. Ett uppdrag är också att titta på verktyg för ny hemsida. Det är en riktig utmaning. Jag är av den åsikten att det måste vara ett lättanvänt verktyg, som i stort sett alla skrivkunniga ska kunna hantera. Idéerna i mitt huvud är så många....... hoppas att resultatet kommer att bli till belåtenhet.

Gårdagen innehöll ett inställt styrelsemöte i handbollsklubben, oerhört tråkigt för det tar kraft från mitt engagemang. Känner ibland att jag inte orkar driva mer, men det gör jag säkert. För senare i går kväll var det hemmamatch för herrarna. De har ju inte rosat tabellen med vinster under den här säsongen, men det gjorde de igår. En riktigt härlig kämpamatch, där killarna verkligen visade vad de kan. Grattis till killarna och deras ledare Peter.

Dags att göra sig klar för avfärd till jobbet. Ni hör hur bra det låter - på G till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar