måndag 1 februari 2010

Nya utmaningar

Vilken härlig, lat söndag vi hade igår. Sofflocket med varsin god bok, slötittande på TV och tidig sänggång var otroligt skönt och energiladdande. Idag startar en ny vecka, och med den kommer nya utmaningar.

Idag ska jag träffa min handledare på arbetsförmedlingen. Jag hoppas att detta möte ska vara givande och att jag slipper uppleva det många anställningslösa pratar om - förmyndarbeteende. Jag ska i alla fall gå till mötet utan förutfattade meningar.

Jag ska också besöka tjejerna på kansliet, checka av hur långt de kommit med kartläggningen av Motala kommuns skolor. MHK har ju för avsikt att starta skolhandboll 2010 och det är mycket vi behöver veta om skolorna för att vi ska kunna jobba vidare. Jag ska också träffa några av seniorspelarna för ett resonemang om kommande säsong och hur de ser på sitt eget spel. Hemarbetet idag består av tvätt och strykning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar