måndag 15 februari 2010

Glitter & Glamour

Så underbart! Jag och yngsta dottern var på After Dark i går kväll. En av de bästa shower jag sett. Egentligen var det jag och maken som skulle gå, men snuvan satte stopp för hans umgänge i salongen. Pillan fick biljetten istället, så det blev mor/dotter-samvaro. Kanon! Vilka läckra grabbar, snacka om snygga ben, härliga muskler och det bästa - kostymerna! Vilken klädskapare Christer är, synd att man inte räknade hur många klädbyten som ensemblen hann med på 1 timma och 45 minuter. Får ni möjlighet att se showen - gör det!

Näsan rinner fortfarande även hos mig, nu lite mer intensivt. Idag ska jag skicka CV, personligt brev och en platsannons till TRR. Ska gå intervjukurs på torsdag, så det är förberedelser inför den. 3 st olika intervjuer ska genomföras, det blir spännande. Tror att det är en viktig lärdom att se/höra hur olika rekryterare går tillväga. Man har ju fortfarande hoppet kvar att få komma på fler intervjuer gällande "riktiga" anställningar.

Handbollen får en stund av mitt liv idag. Koll på kansliet och lite skolhandbollsmöte ikväll. Det är faktiskt handbollsmöten varje kväll den här veckan. Oj, kommer snuviga jag att orka det? Om jag tänker lite Glitter & Glamour kommer det att funka!

3 kommentarer:

  1. Vad är TRR? Tur och ReturResor?

    SvaraRadera
  2. TRR är Trygghetsrådet, som stöttar oss anställningslösa. Skulle ju faktiskt önska att det var Tur och Retur-resa, åter till anställning.

    SvaraRadera
  3. Trist med förkylning...Låter som ni hade en toppenkväll med After Dark.
    Kram

    SvaraRadera