onsdag 24 februari 2010

Jippi, det lönar sig!!!!

Ibland lönar det sig att göra det tråkiga jobbet. Om ni läst mitt tidigare inlägg om hur jobbigt det är att lägga in sitt CV i alla dessa dj-la databaser, så kan jag berätta att det nu faktiskt var lönsamt.

Idag ringde en rekryterare upp mig, berättade att de fastnat för min profil. Resultat - jag ska på intervju - redan imorgon. Så man ska kanske inte gnälla, man kan bli uppmärksammad också. Tyvärr vet jag inte vilket företag tjänsten är på, men själva arbetsbeskrivningen stämde in på mig.

Så snälla - håll tummar och tår - att det ger resultat!

Stopp i avloppet här hemma. Spolbilen varit här, så nu är det bara att ta hand om "skiten" efter det. Idag gör man det med glad min!

2 kommentarer:

  1. Det är till att få gratulera - Plötsligt händer det! - Svenska spels slogan om Triss. Låt oss nu hoppas att lågan fortsätter att brinna efter intervjun. Lycka lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Tack, härlig support från södra Sverige. Kram till er alla!!!!

    SvaraRadera