onsdag 3 februari 2010

Snö, snö och åter snö

Tittar ut genom fönstret - och det snöar! I år känns det inte konstigt, i två månader har det varit snö. Men idag blåser det också riktigt hårt. Görgen fick skotta vår lilla väg i morse när han skulle till jobbet, 40 cm hög snödriva vid våra brevlådor. Jag ska strax ge mig iväg till min kompis Anne-Marie för att äta frukost, hoppas att väglaget tillåter utfärden.

Igår gjorde Marie och jag IKANO-huset. Det är inte ofta jag går runt i butiker, det var faktiskt ganska trevligt. Lite shopping av scrapbooking-saker blev det. I övrigt fönstershopping. Kvällens samtal med handbollsspelarna var givande. Det är så härligt med kontakten med dessa trevliga ungdomar, som vill så mycket med sin idrott.

Humöret känns lite bättre idag, fick bra tips av min käre svåger igår, dessa ska åtgärdas under dagen.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag framför dig!

    Vi är hemma idag så hör av dig om du vill fika i em!
    kram

    SvaraRadera