söndag 28 februari 2010

Resultatet

Ja nog blev det snöskulpturer i går. Och svaret på varför det skulle bli en kvinna, var att han vill skapa något uppseendeväckande. Jaha, är det kvinnliga uppseendeväckande? Men resultatet visar att även manskroppen väcker uppmärksamhet. Resultatet ser ni på bilderna, våran Nisse följde arbetet noggrant.




Idag spikar vi lite tavlor, fortsätter rensa och lite slapphet i soffhörnet. Skönt att det är ett oplanerat program en härlig februarisöndag.

Bäst att ladda lite inför morgondagen, det är ju intervjudags. Hoppas att väglaget är fortsatt blött, vill inte att det ska frysa till blankis. Så tänkte jag aldrig när jag pendlade till Linköping varje dag. Förmodligen gav jag mig aldrig tid till eftertanke gällande väglaget. Resultatet skulle alltid vara att jag kom till jobbet oavsett väder.

3 kommentarer:

  1. Jädrar i min lilla klåda! Vilken vacker syn! Är det självporr-trätt?

    SvaraRadera
  2. Det kanske är en dröm om att det är självporr-trätt. Fast inte riktigt, jag är mindre än maken, eller var det inte det du menade?

    SvaraRadera
  3. Gud vad duktig han är!!! Riktigt imponerande :)

    SvaraRadera