söndag 31 januari 2010

2010 års första månad är slut

Idag är sista dagen för januari månad. Vad snabbt det går. En månad som anställningslös har förflutit.

Igår hade vi en riktigt trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med våra härliga grannar. Vi grillade korv och pinnbröd, drack glögg och myste vid brasan. Väl hemma hos oss igen, varm kaffedrink, goda soppor och gott bröd avnjöts. Måste säga att de morotsbröd jag bakade på förmiddagen var otroligt goda. De kommer att finnas i vår frys vid fler tillfällen. Om någon vill ha receptet, så bara hör av er.

Jag utlovade ju foton från vår aktivitet - men, men! Hur dum får man vara, tar med kameran men tar inga kort!!!! Jag borde skämmas, det är ju dessa trevliga tillfällen som ska förevigas. Men nu finns de bara i våra minnen, inte fotografiskt.

Imorgon är det dags för mitt första besök hos handledaren på arbetsförmedlingen. Får se hur den upplevelsen blir. Jag måste också säga GRATTIS till MHK:s herrseniorer - äntligen första segern, 33-19. Nu kommer mera.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar