måndag 25 januari 2010

Ny vecka

Avslutningen på förra veckan blev bra. Vi var i Vadstena ishall och kollade på barnbarnet Viktors ishockeymatch. Fantastiskt kul, trots att de vann med 11-0, så det var match mot ett mål, kan man säga.

Idag gäller det att avsluta det brev jag filar på till en platsannons. Måste få iväg ansökan idag. Sen ska håret få sig en genomgång, gud så skönt! Kl. 12.00 kommer de praktikanterna som ska jobba för MHK ett halvår framåt. Dags att strukturera upp arbetsuppgifterna ordentligt, så att vi verkligen får ut något av det här projektet. Och det gäller ju att även praktikanterna får ut något bra. Ledarmöte i kväll, inte klar med allt som måste diskuteras där än, så ägna någon timma till det måste det också bli. Måste också fixa ett telefonabonnemang till klubben, får se om gamla arbetsgivaren, Expert, kan hjälpa mig med det. Annars finns det ju andra kedjor, eller? Självklart måste jag söka efter nya jobbannonser också. Det tar TID, men nu måste jag snart få fatt i ett nytt jobb, det är inget kul att inte ha ett meningsfullt jobb. Hur ska jag nå fram till arbetsgivarna? Ge mig gärna tips!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det verkar som om Du har fullt upp. Har Ni inga arbetsgivare i handbollsklubbens närhet, sponsorer, föräldrar etc?

    SvaraRadera