tisdag 12 januari 2010

Är allt klart?


Undrar om jag har allt klart inför resan? Känns precis som jag glömt något, men det kanske inte är något väsentligt. Tre P är i alla fall med, d v s Pass, Piller och Pengar, så jag bör nog klara mig.

Görgen har åkt iväg till frisören, ska bli lite fin inför resan. Samtidigt passar han på att ordna lite bankaffärer för klubbens räkning, så är det klart! En av killarna i herrlaget, kommer förbi här på förmiddagen för att ta en fika och redovisa lite småsaker. Och så ska jag utföra ett uppdrag - tömma handväskan! Vad behöver jag egentligen ha med? Den här gången ska inget onödigt tas med och vet ni vad - handväskan får stanna hemma! Jag har bestämt mig, jag behöver den inte på hela veckan.

Att lämna Nisse (katten) gör lite ont. Han har blivit så kelig eftersom jag varit hemma ett tag nu. Men han har underbara faddrar, Anette och Eddie, som tar hand om honom den här veckan. Han kommer att ha det jättebra, men det känns som om jag sviker lite.

Får se om jag får möjlighet att blogga lite från Teneriffa, annars hörs vi först om 1 vecka, och då kanske ni får lite bilder från trippen. Ha det gott, det ska vi!

2 kommentarer:

  1. Idag är det onsdag den 13/1 och intet ljud över nätet från de resande på Teneriffa. Kan undra tro vad de hittar på i stället? Kan där verkligen finnas några alternativ till den vanliga vardagen? Kan någon tipsa om varför man mitt i åker iväg bara för att njuta?

    Rickard

    SvaraRadera
  2. Jag ägnade tiden åt sol och bad istället för bloggande. Men Rickard, det kommer mera här i bloggen, var lugn!

    SvaraRadera