fredag 1 januari 2010

2010 - ett spännande år!



Nu har 2010 startat - startskottet på resten av mitt och mina käras liv.

2010 startar annorlunda för mig - jag är mellan 2 jobb! Svårt att förstå, för en som sätter jobbet som bland det viktigaste som finns. Men det ska jag inte vara länge, hoppas jag.

Denna första dag har varit en lat dag, lite trött efter nyårsfirande i goda vänners sällskap. Det känns skönt när maken är hemma och man verkligen får ha en dag på sofflocket med lite bra film.

Lite tid har ägnats åt att starta upp den här bloggsidan, det ska bli oerhört spännande att se om det kommer att fungera. Jag får försöka att leta på lite bilder att publicera, både på mig själv och hur jag fördriver dagarna.

Bilden i det här inlägget är från nyårsafton 2009, soluppgång över sjön Boren.

2 kommentarer:

  1. Härligt Mamma Mu, nu kan vi följa varandras vardag precis när vi vill,härligt, lr hur?

    Lycka till med bloggen, kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin utsikt du har :)
    Kram

    SvaraRadera