måndag 10 januari 2011

VM-vecka

Ny vecka - och inte vilken vecka som helst. Det är VM-vecka. VM i handboll startar och i Motala spelas Lilla VM i handboll på onsdag. Spännande som bara den. Jag ska försöka att komma iväg och se någon match i herrarnas VM, troligtvis nästa måndag kväll. Men först ska Lilla VM organiseras. Så i kväll är det styrelsemöte och planeringsmöte.

Innan dess så är det jobb som väntar. Får se vad som händer nu när alla är på plats, folk ska börja resa runt vår jord och jag ska hjälpa dem med bokningar.

Väglaget var ganska bra i dag. Men tröttheten infinner sig fortfarande när jag kör bil mellan hem och arbete. Känns precis som jag ska somna vilken sekund som helst. Det är faktiskt lite otäckt. Läste just att den här bakterien Mykoplasma kan ge enorm trötthet, så jag inbillar mig att det beror på den. För den här helgen har ju verkligen gått i sömnens tecken.

Kalaset i går var trevligt, men lägenheten vi tittade på till dottern, den var kass. Finns ett annat alternativ som är myckt bättre för henne. Och det är ju ingen brådska, hon bor kanonbra nu.

Ha en bra måndag för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar