måndag 17 januari 2011

Vecka 3 har startat

Vecka 3 2011 har startat. Glashalt! Fötterna bara glider undan, så halt är det. Skulle ta 3 steg från trappan till bilen och vips - där gled det ordentligt. Balansen fixade så att jag fortfarande stod upp, men ack så nära ett fall. Vägen till Norrköping var bra idag, bara en massa vattenansamlingar, men jag har hellre det än halka.

Idag blir det troligen lunch med bästa Mia, kurskamraten från Nercia. Ska bli kul att träffas, länge sedan nu. Synd att det bara är lunchtimme, för jag kan tänka mig att vi har mycket att skvallra om. Men det kanske kan bli lunch tillsammans lite ofta nu när jag jobbar i Norrköping. Det får vi ta vara på. Längtar....

Kvällen kommer att ägnas åt handbolls-VM, 3 matcher (om jag orkar) och övernattning på hotell med bästa maken. Och då kan jag tycka att det är lite synd att vi inte får mer tid själva, men det tar vi igen en annan gång. Han fick ju en hotellövernattning i födelsedagspresent och har jag tur kanske jag får följa med på den. Hoppas jag sköter mig så han vill ha mig med.

Nu börjar jobbveckan... ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar