fredag 28 januari 2011

Idag blir det L.E.I.F

Leave Early It's Friday! Ja det tänker jag göra idag, det är ju semifinal i handbolls-VM. Några klubbmedlemmar ska träffas på O'Learys för att gemensamt se finalen, äta lite gott och kanske, kanske (vad tror ni?) ta ett glas tillsammans. Jag vet - idrott och alkohol hör inte ihop, men men undantag finns alltid. Vi har i alla fall inte några ungdomar med oss.

I övrigt känns det faktiskt skönt att det är helg igen, men jag slås även denna vecka av hur fort tiden går. Och nu när jag kommer till Norrköping vid 07.45-tiden så är det nästan helt ljust ute. Underbart. Och faktiskt är det så att det är inte riktigt, riktigt becksvart när jag lämnar vid 17-tiden heller. Otroligt vad det går fort, tack och lov säger jag.

Ha en skön fredag och gör som jag: Ta en L.E.I.F ni som kan!!!!

2 kommentarer:

  1. Nu testar jag att skriva en kommentar själv!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ibland ensamt bland de 29 som enbart idag har besökt Din blogg. Man kan ju undra om de inte vågar skriva något, eftersom Du själv skriver så bra. Du glänser liksom och det är svårt att hävda sig mot. Men trots det, så kan Du inte hindra en uppnosig svåger från att yttra sig. Så det så!

    SvaraRadera