måndag 24 januari 2011

Efterlysning

En tjej, ca 168 cm lång, gråhårig men oftast med färgat hår i diverse färger, drygt 70 kilo tung och hon är född i Skyttens tecken, kallas för Elsa.

Hon brukar vara glad, energifylld, påhittig, omtänksam, generös och gillar att ha folk omkring sig. Hon försvann i början av 2010 och har sedan dess inte återfunnits. Hon brukar ha många bollar i luften samtidigt. Hon är efterlängtad och saknad. Om ni vet var hon kan finnas, ring eller skriv!

Ja, ungefär så känns det. Vart tog Elsa vägen? En hel söndag i soffan, bara lite virkning och TV-tittande. Det är inte likt Elsa. Men så är det nu. Varför? Varför? och åter Varför?

Jag ska ägna veckan åt att leta, och det ordentligt. Hon måste tillbaka i min kropp och det NU. Jag börjar känna av halsont igen - det kan inte vara möjligt, avslutade en antibiotikakur förra helgen. Jag måste få vara frisk ett tag. Har börjat morgonen med honungsvatten och känner att det hjälpt lite. Men hur blir resten av dagen? Det får tiden utvisa. Ska till Multihallen i kväll, träffa kommunen - kanske kan fixa lite energi till det.

Nu in i duschen för att göra mig klar för avfärd till Norrköping. Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Igår njöt Du av tillvaron och idag efterlyser Du samma person som njöt igår. Kanske är det kroppen Din som försöker att påpeka något?

    SvaraRadera