fredag 14 januari 2011

Ett steg närmare helg

Då har snart en hel arbetsvecka gått av stapeln. Hur fort går det? Det bara svischar förbi. Snart är det vår!!! I början av veckan läste man i tidningarna att nu får man inget ledigt på länge, oxveckor framför oss, ända till påsk. Eftersom varje vecka går så fort, då är vi snart där.

Sverige inledde handbolls-VM med vinst, men inget skönspel precis. Kanske premiärnerver, vad vet jag. Det är i alla fall skoj att VM är igång. Mycket kul att se fram emot.

Idag blir det bara jobb och sedan slappar jag framför TV:n ikväll. Som vanligt blir det väl ingen lång stund, brukar somna tidigt på fredagar. Ja, tidigt blir det i och för sig varje dag, men jag kan inte påstå  att jag är vaken längre för att det är fredag. Har sista halvåret fått till mig att man verkligen ska lyssna på sin kropp, och säger den att det är dags att gå till sängs, då gör jag det.

Vi har en rolig lördag att se fram emot, vinterträff med grannskapet. Det blir spännande....rapport kommer!

2 kommentarer:

  1. Är det inte medicinen som gör Dig sådan då?

    SvaraRadera
  2. Har frågat farbror doktorn, men han säger att medicinen ska göra mig pigg....

    SvaraRadera