onsdag 26 januari 2011

Partytime

Igår var ju som sagt, partytime. Tupperware! Och tänk att man alltid handlar. Undrar om det blir bra? Det pratas alltid vid dessa tillfällen om män som hatar Tupperwares produkter. Gör de verkligen det? Tror nog att de innerst inne gillar en del. Min man gör det i alla fall - åtminstone en sak: Korkskruven. Det är den bästa av alla korkskruvar, lätt enkel och med livstids garanti. Tror också att kaffeburken därhemma faller honom i smaken. Jag tror att det ligger mycket i att män vill inte betala det höga pris som produkterna faktiskt har. Men pris efter kvalité, så är det! En Rolls Royce kostar mer än en Saab och vad skiljer? Jo kvalitet och comfort, samma med plastprodukter till köket.

Fick ett mycket konstigt brev från ortopeden i går. Läkaren skriver att han vill röntga bäckenet en gång till, för "att titta på vad jag tror är godartade förändringar" igen. Och hur ska man tolka detta? Ena gången säger han att nu behöver vi inte kontrollera mer, om du inte får ont. Det är Pagets. Nu helt plötsligt, tror han, på godartade förändringar. Vad är skillnaden? Återstår att vänta och se.

Jag kör på, ska försöka koppla bort allt och skaffa mig energi. Tycker att jag är på väg upp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar