fredag 7 januari 2011

Mysdag

En dags jobb - ganska lagom, eller hur? De flesta är nog lediga i dag, men inte jag. Jag har åkt till Norrköping. Väglaget idag var ganska bra faktiskt, så det gick kanonbra. Jag är dock trött, trött och åter trött. Fortfarande håller den där dj-la hostan mig vaken merparten av nätterna. I natt somnade jag in som bäst när maken stigit upp. Hur kul är det? Min klocka ringer strax efter han åkt. Tror ni jag gick upp? Icke sa Nicke, jag vaknade på tok för sent. Trodde jag skulle vara lite duktig på morgonen och plocka undan lite från gårdagskvällen - men se det hann jag inte.

Ikväll blir det fredagsmys med barnbarn. Olle och Stina med mamma kommer och sover över hos oss. Barnen får tacos och vi fiskgratäng. Tror det blir kanon, för kocken är så duktig. Och han är min!!!!

Barnen ska vara hos oss i morgon lördag, då mamman ska gå kurs. Hoppas vädret tillåter lite uteaktiviteter och att min hosta också gör det. Jag väntar just nu på att vårdcentralen ska ringa mig.... få se vad de säger!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar