fredag 14 januari 2011

Szzzzzzzzzznark

Med risk för att bli tjatig - men jag är såååååååååå trött. Ska försöka beskriva hur det känns:

Tänk att du sitter framför datorn, du har flera uppgifter som ska fixas med lite trix hit och lite trix dit, ganska koncentrerad - och rätt var det är rycker det till i hela kroppen! Du har blundat!!! Powernapp! Oopps!

Skärpning!

Du börjar om med arbetsuppgifterna, och så - rycker till i hela kroppen. Du har blundat igen! Powernapp igen! Oopps!

Du äter en banan, dricker lite vatten, går en sväng och börjar om igen. Samma sak upprepar sig! Vad ska man göra??? Och snart ska jag köra 8,5 mil till Motala. Får stå ute i friska luften en stund innan jag sätter mig i bilen.

Jag är utsövd, jag stressar inte, jag tar min medicin. Hur ska jag komma ifrån det här syndromet? Kan bara säga att det är inte kul - jag VILL INTE! DET ÄR INTE JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar