tisdag 1 mars 2011

Vill inte, vill inte!!!!

Nu har kräksjukan slagit till i det Sandströmska hemmet. Fick mail vid lunchtid i går, om att maken åkte hem för att han mådde illa. Och kräkningar pågick i går kväll. Kan säga att jag höll mig på avstånd och soffan har fått sällskap av mig i natt. Vitpepparkorn i magen - får se om det hjälper. Inte kul, krya-på-dig kramar på avstånd från mig till maken.

Så min kväll i går, det fördrev jag i soffan, med datorn i knät och TV:n på. Fick ganska mycket uträttat faktiskt. Det känns skönt. Nu ska bara sista pusselbitarna på plats för att kunna skicka ut information till alla som har fastighet i vårt område. Spännande månad - mars 2011. Ska vi få kommunalt vatten och avlopp? Jag håller tummarna, även om kostnaden är stor. Men det ger oss bättre förutsättningar inför framtiden.

Idag blir det frissan. Ska bli skönt, känner mig "risig" i kalufsen, så den behöver tufsas till lite. Undrar vilken färg frissan tänkt ut åt mig den här gången? Vi går ju mot ljusare tider, så kanske även håret.

Kör hårt nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar