torsdag 3 mars 2011

Första torsdagen i mars

Vad fort det går, första torsdagen i mars månad - och ljuset har kommit, snart kommer våren. Gud vad jag längtar. Det ska ju bli sol i helgen, hoppas kunna ta tillvara på det.

Peppar, peppar ta i trä - ingen kräksjuka än. Men hur länge är det inkubationstid? Hoppas den är över nu. För idag ska vi här på jobbet ha en minikonferens och därefter spela bowling. Ska bli kul att lära känna mina jobbarkompisar privat, lite i alla fall. Ser fram emot kampen på bowlingbanan. Det är så jäkla kul.

Det jag känner nu, är att jag skulle vilja åka iväg på semester. Tänk er en stund i solstol, en god drink, en bra bok och bara mysa. Visst är det skönt att längta, men ännu bättre vore att komma iväg. Det får dock vänta, men ska nog föreslå en weekend någonstans i vårvärmen, kanske över påsk.

Nog med drömmar, nu är jag i verkligheten och dags att sätta igång dagens jobb! Kör hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar