tisdag 15 mars 2011

Soliga tisdag

vad härligt dagen startar. Sol, sol och åter sol. Vårtecken såsom snödroppar och tusensköna som blommar. Det är så härligt. Ett annat vårtecken som min älskade alltid brukar skoja om är att man nu ser skor, enstaka skor, utmed vägarna. Och idag såg jag den första. Hur kan folk tappa 1 sko utmed vägarna? Vet inte, men det som göms i snö, kommer upp i tö.

Ilskan från gårdagens tandläkarbesök har inte riktigt lagt sig. Kan inte fatta hur det kan gå till. Men nu ska min hjärna inte bry sig om det längre. Låter oron vila itll 18 april då det är dags att gå dit igen.

Idag blir det jobb och styrelsemöte i MHK. Ett långt styrelsemöte, tror jag. Även om jag förberett så är det många frågor inför avslutning av säsong och inför nästa säsong.

Kör hårt vänner, och ha en riktigt, solig härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar