fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag

så skönt! Fast först en jobbdag, innan ledigheten startar. Och idag är ingen vanlig dag, idag är faster Ingrids födelsedag. Hela 88 år fyller hon idag, och jag ska gå till henne på lunchen med en liten blomma. Min faster bor här i Norrköping och nu när jag finns i staden dagtid, så ska jag ta mig en långlunch och gratta henne. Man ska vara otroligt tacksam för att få träffa henne, som uppnått en aktningsvärd ålder. Pigg och fräsch!

Gårdagens konferens var givande. Mycket bra diskussioner, kanske inte så mycket beslut som jag förväntat mig, men vi har en lång väg att gå innan alla pusselbitar faller på plats. Och bowlingen - den ska jag hålla tyst om, det lovar jag. Kan ju inte påstå att jag är en stjärna, men jag hade kul. Just KUL är ett ledord för vår grupp och det levde vi upp till igår. Även middagen var lyckad, men jag har fått för lite sömn. Det stör mig... fasen att jag ska vara så beroende av den. Jag hade kunnat betala mycket i morse för att slippa gå upp - men plikten kallar.

Go' fredag - nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar