söndag 13 mars 2011

Sovmorgon

har jag haft idag. Jag lyckades sova i ett svep till kl. 08.00 vilket inte hör till vanligheten för mig. Skönt! Och nu sitter jag här framför datorn. Känner ett visst beroende, onyttigt beroende eller är det för att jag är nyfiken. Kollar runt bland mina bloggvänner och facebook. Idag är det många kommentarer om Melodifestivalen. Inte rätt låt som vann enligt mig. Jag tror att Moniker har större chans utomlands, men nu får man önska Erik Saade lycka till i finalen.

Vädret är gråtrist idag. Inte den härliga vårsol vi hade igår, men plusgrader som kanske tar lite på snön i alla fall. Min dag kommer att gå i handbollens tecken. Ska träffa lite folk och diskutera framtiden. Spännande uppdrag faktiskt. Och fortsätta med planeringen inför tisdagens styrelsemöte. Det mesta blev gjort igår, men lite återstår. Måste också planera onsdagens styrelsemöte för stugföreningen. För i morgon vet man inte hur man mår.... är faktiskt nervös. Ska till tandläkaren och påbörja min behandling av tandfickorna. Så jobbet får vara utan mig imorgon. Jag har ju blivit förvarnad om att jag kommer att få ont. Känns inte ett dugg behagligt, kan jag säga. Ska även ta prover inför mitt besök på diabetesmottagningen på fredag. Där vet jag också att jag slarvat med motionen. Aja baja - jag har ju lovat att sköta mig. Nu måste det bli ändring på det.

I övrigt blir det en slapp söndag, tror jag. Vi har inget speciellt på schemat. Det finns visserligen alltid saker att ta tag i, men jag tror att de flesta får finnas kvar på Att-göra-listan. Ha en bra söndag!

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig också orolig i kroppen.
    Måndag ska de ha avskedsfest för mig,
    Tisdag slutar jag.
    Onsdag ska jag till läkaren med min rygg.
    Torsdag åker jag till Ullared, roligt.
    Hoppas att framtiden kommer att vara ljus, jag längtar efter min frihet utan stress. Kram//Britt

    SvaraRadera
  2. Förstår oron, men den kommer att ge dig så mycket glädje. När du kan bestämma över din dag, ta hand om din Hans och göra lite skoj saker, så som Ullaredsresor. Hoppas att din avskedsfest blir bra, hälsa alla! Tusen kramar Elsa

    SvaraRadera