onsdag 2 mars 2011

Onsdagmorgon

Igår fick jag bege mig hemåt vid lunchtid. Toaletten fick besök flera gånger men sen hände inget mer. Så frissan fick ett besök i går kväll. Känns lite oroligt i magen i dag också, men man kan ju inte vara hemma ifall något händer, eller hur?

Fick lite gjort på hemmafronten istället, bara administrativt. Men skönt att det är fixat. Sen blev det TV-soffan med Bygglov. Inspiration på hög nivå, eller hur?

Idag (om inget händer) blir en ren jobbardag, kanske ett avslut med gamla arbetskamrater från Scan-tiden, men det har jag inte bestämt än. Får se hur landet ligger till kvällen.

Kör hårt, vänner! Våren närmar sig....

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du sluppit kräksjukan o att du mått bra hela dagen!
    Kram k

    SvaraRadera
  2. Än så länge har jag klarat mig, tacka vet jag vitpepparkorn. Kan det vara tron som försätter berg eller är det verkligen ett förebyggande medel. Kram

    SvaraRadera