lördag 26 mars 2011

Sovmorgon

har jag haft idag. Vaknade först kl. 07.00 och kände bara att 4 timmars sömn räcker inte. Det innebär som ni förstår att jag kom i säng 03.00. Så jag la ner huvudet på kudden igen. Sov till 09.00. Och nu är jag alltså vaken. Och här ska sättas fart. Måste städa lite, vet inte när slangen (dammsugaren) och jag lirade Tussar finns överallt, och nu ska de bort.

Sen ska jag till stan en sväng, fixa lite inför kvällen som ska gå i handbollens tecken. Vi ska till Harrys och äta mat tillsammans med damlaget. Men först av allt - maken kommer hem. Han är efterlängtad, så det ska bli så skönt att han kommer hem igen. Hoppas han tar med värmen hem, igår berättade han att det var 20 grader varm i Bryssel. Hoppas att lite av det följer med hem....

Gårdagskvällen i Parken var bra, men bara 90 gäster. Det är inte klokt, lönehelg och allt. Hoppas på mer folk om 14 dagar.

Nu kör vi på.... slangen och jag ska fixa till ett renare hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar