torsdag 10 februari 2011

Yippie!

Idag  ska jag träffa kompisarna från Expert. Underbart! Ingen av oss är numera kvar på Expert, men vi försöker hålla liv i våra träffar. De ger mig sådan energi, varje gång jag träffat dessa 3 härliga kompisar så är jag så glad. Vi delar glädje, sorg och arbetssituationer. Tack och jag längtar till kvällen.

Jag ska också sova över hos yngsta dottern. Allt för att slippa köra sent och för en gångs skull dela ett glas vin tillsammans med tjejerna. Vi passar nog på att fixa hennes gardiner också. En liten stund får vi säkert tillsammans.

Jag kommer att sakna mannen. Men desto trevligare i morgon när jag kommer hem. Tyvärr blir det bara en snabbvisit i hemmet, sen iväg igen utan mannen. Mer om det i morgon.

Hade en jätteintressant halvdagskonferens i går. Vilken grupp vi var, vi har profiler som stämmer bra överens med vad som behövs i gruppen. Spännande arbete framåt!

Nu kör vi

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag du kommer att få!! Ha de så mysigt!!
    Kram K

    SvaraRadera