fredag 11 februari 2011

Trevligt!

Kvällen blev precis så trevlig som jag föreställt mig. Oj vad mycket vi hade att ventilera och tiden bara rinner iväg. Lite god mat fick vi också i oss, och även ett glas vin. Kanske två faktiskt. Det är underbart med dessa tjejer som ger mig så mycket energi.

Hade också en riktigt bra dag på jobbet i går. Det börjar hända saker... precis vad jag behöver. Idag kom jag lite tidigare än vanligt, åkte bara från Linköping eftersom jag sov över hos dottern. Det är ju så att man sover bäst hemma, lite för varmt, ovan vid sängen etc.etc. Men vad gör det om hundra år! Får se vad det gör i kväll. För nu börjar klubbens nya uppdrag - ta hand om garderoben i Folkets Park. Så ikväll är det jobb som gäller fram till ca 02.00 i natt. Mellan jobbet och jobbet ska jag försöka träffa mannen i mitt liv en stund. Han ska inte vara med i Folkets Park, eftersom han börjar jobba 06.00 i morgon bitti, inventering. Kul lördagssyssla. Men på lördagskvällen får vi umgås!

Nu kör jag igång dagens första jobb.... ha det gott!

1 kommentar: