söndag 6 februari 2011

Sol

Underbara solen lyser och det är några grader kallt. En riktigt, härlig vintersöndag - som också gör att jag ser hur skitiga fönster jag har. Fy, fy när ska man putsa? Jag ska försöka blunda och skjuta upp fönsterputs tills det blir det varmare. Det får faktiskt vara ett tag till.

Igår kväll hade vi besök av en kompis till oss. Jättekul och trevligt, mycket att prata om. Och idag ska vi dra iväg en sväng för att kolla in sommarhus som är till salu. Inte för egen del utan för kompisens del. Ska bli spännande. Och så äter vi lunch någonstans längs vägen.

Och vi ska ta tag i problemet med diskmaskin också. Vi har valt ut vilken vi vill ha, via nätet, men känner ändå att vi ska besöka butiker för att kolla in maskinen "live". Jag tror att det inköpet kommer att göras i en vanlig butik, inte nätbutik. Är nog lite gammaldags, men jag tror på bättre service om vi köper i butik. Det känns enklare på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar