lördag 26 februari 2011

Gäääsp!

Nattvak är inget för den här kärringen. Att gå och lägga sig 03.30 och sedan stiga upp 08.00, gillar inte min kropp. Idag var det nödvändigt. Hade inte tänkt på att vi i går kväll skulle jobba i garderoben, när jag bokade tid för nagelvård. Klantigt men sant. Så nu fick kroppastollen försöka vakna, pallra sig iväg och gäääsp vad trött jag var och är. Ska snart ta en tupplur för att komma igång igen senare.

För kl 14.00 är det handbollsdags, match för damerna som vi alla här i stan nu håller tummarna för. Ska bli avancemang till div. II nästa säsong? Hjälp oss att heja på dessa unga, otroligt duktiga tjejer. Heja MHK!

Efter match blir det slapp lördag, både make och jag är nog fortfarande trötta. Men skoj är det faktiskt i Folkets Park. Igår var det dåligt med folk, igen. Men vad gör det, glada människor som ställer upp för klubben - det gör mig glad också.

I dag kör vi inte på - vi vilar upp oss, eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar