måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Nu är det dags att hugga tag i en ny veckas utmaningar. Har lagt en riktigt trevlig helg bakom mig, den avslutades med besök av goda grannar. Vi har ju dragits med infektion efter infektion, och eftersom mannen i grannhuset inte är riktigt kry, så har vi inte träffats på ett tag. Kändes kanon att avsluta helgen med besök av dessa.
Jag vill önska alla läsare, make, barn, barnbarn och alla i familjerna en riktigt härlig Alla hjärtans dag.
Den här veckan drar igång med planering av konferens och lite annat kul på jobbet. Spännande att få träffa alla säljare som kommer inresande från Europa hit till Norrköping. Kommer jag att klara att konversera på engelska? Det är ju inte min styrka, språk. Men jag gör mig nog förstådd.

Ikväll blir det föräldramöte i handbollen. Hoppas att vi löser problemen på ett konstruktivt och för alla parter bra sätt. Jag har ju en underbar styrelse, och det är också många engagerade föräldrar så det blir nog bra i slutändan.

Nu kör vi....

1 kommentar:

  1. Hoppas du själv får en härlig Alla Hjärtans Dag.

    Kram//Britt

    SvaraRadera