onsdag 9 februari 2011

Mitt i veckan

är det nu. Och jag slutar inte att förundras över att det blir ljusare och ljusare. Idag såg jag faktiskt sjön ordentligt när jag klev ut till bilen. Redan innan jag kommit till Linköping var det ljust. Men ack så halt på sina ställen. Fast vad gör det när solen skiner!!!

Nya diskmaskinen kom på plats igår och den fungerade. Trots att vi inte fyllt den, så testkördes den. Och tyst går den. Lite knölig att lasta in i, men det är ju säkert bara en vanesak. Fick lite uträttat i mailkonversationer också, och styrelsearbete. Känns bra.

Idag är det internkonferens här, halva dagen. Vi ska bl a gå igenom vilken typ av människor vi är, hur fungerar vi på jobbet, ensamma och i grupp. En spännande övning med så många nya människor som vi är i min grupp. Undrar vad det mynnar ut i? Hoppas att vi inte är samma typ allihop, för det är aldrig bra för en grupp. Jag skulle vilja göra en sådan test med alla i MHK:s styrelse och med ledarna. Det skulle vara interssant.

Dags att köra igång.......

3 kommentarer:

  1. Det börjar bli gammal fin fart i Elsa, tycker jag mig se!!! Bra, trallalallala!

    SvaraRadera
  2. Snart är hon på banan igen! Jag jobbar intensivt på det....

    SvaraRadera
  3. På banan? Kallar han den för det?

    SvaraRadera