fredag 25 februari 2011

Danskväll väntar

Fredag igen, och ikväll väntar jobb i Folkets Park i Motala. Det är danskväll till Bhonus och MHK har garderoben. Det är lite svårt att hitta rutinerna för tillsättning av folk som ska ställa upp, men det kommer säkert.

Igår var jag med yngsta dottern och kollade på ett hus. Mycket att göra, men trivsamt. Får se hur det kommer att gå. Pratade också med vänninan som har det lite jobbigt just nu. Men trots det känns hon stark. Hon kommer snart att må bättre, det är min övertygelse.

Idag är det också min dag att förse arbetskamraterna med fika på eftermiddagen. Fredagsfika här är heligt och viktigt. Det är en riktigt kul tradition tycker jag, så nu ska jag beställa något gott som kan hämtas på lunchtimman. Undrar vad jag ska ta????

Ha en riktigt skön fredag, nu kör vi!

3 kommentarer: