lördag 12 februari 2011

Sovmorgon!

Uppstigning vid 9-tiden så här på lördagsförmiddagen hör inte till vanligheten för mig. Men idag så. Jag och kompisarna i MHK hade ju premiär på sitt uppdrag i Folkets Park i Motala i går. Huvudet landade inte på kudden förrän 03.00. Det blev i alla fall 6 timmars sömn, lite för lite för min del, men helt OK. Det var en trevlig kväll, trots att publiken svek evenemanget. 152 betalande gäster är alldeles för lite, men det verkade som om de som var där hade kul. Och vi kommer att få det skoj, även om det är tuffa arbetstider. Vilken härlig sammanhållning det kommer att ge klubbmedlemmarna.

Idag blir det handboll, flera matcher ska ses och däribland ungdomsmatcher. Spännande med de här duktiga ungdomarna, kul att se utvecklingen - både på planen och socialt.

Otroligt vacker vy visar sig utanför fönstret idag. Strålande sol, -10 grader, gnistrande snö. Bättre februaridag kan man knappast få. Promenad, eller? Om tiden finns ska det nog blir en liten sväng. Kvällen ska jag njuta tillsammsans med min älskade. Bara vara, tillsammans - ska bli härligt.

Trevlig lördag och vinterlördag!

1 kommentar:

  1. Om det nu är så vackert, varför får inte vi också se?

    SvaraRadera