onsdag 16 februari 2011

Tidigt

är det den här morgonen. Ska packa för att resa på konferens i dagarna 2. Jag ska inte åka långt, bara till arbetsorten Norrköping och där ska jag bo på hotell i 2 nätter. Lite spännande att fixa till det här, på ett nytt företag. ca 25 utländska deltagare och jag med min skolengelska, hi hi. Det blir en upplevelse och här på bloggen lär det inte hända mycket dessa 2 dagar.

Gårdagen var en bra jobbdag, fullt upp hela tiden vilket jag gillar. Det lutar åt att det blir så idag också. Ska åka till konferenslokalen där vi ska vara på torsdag med en del material. Det ska synas att Holmen är på besök hos Idrottsparken i Norrköping. Så vepor och dekaler ska upp. Lite av vårt marknadsföringsmaterial ska också med.

Väskan ska packas, så nu kör vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar