fredag 2 september 2011

Kort inlägg

Fick en uppmaning på FB att någon vill ha ett dagligt inlägg. Får försöka att hitta inspiration och tid till det. Det är ju faktiskt mest för egen del jag gör inlägg, det är ju en form av offentlig dagbok.

Gårdagen gick i jobbets tecken, och det värsta av allt, sommararbetstiden är slut - så nu är det till kl. 17.00 som gäller varje dag. Men man vänjer sig väl och lite mjukstart blir det ju med 2 dagar bara den här veckan. D v s torsdag och fredag med vintertid.

På kvällen gjorde jag 3 st knäckäpplepajer och hemgjord vaniljsås att ta med till jobbet. Jag har ju bytt arbetsplats inom koncernen och fysiskt lämnar jag min gamla arbetsplats i dag. Jag har suttit kvar på marknadsavdelningen eftersom det är platsbrist på IT-avdelningen. Vi lever i en liten flyttkarusell för tillfället.

Ikväll blir det god mat och dryck, slappa lite inför ankomst av 3 st barnbarn i morgon. Sköt om er, nu kör vi!

2 kommentarer: