torsdag 8 september 2011

Prosit

Jag är dunderförkyld, och hemma från jobbet. Droppen dripp, och droppen drapp slåss om hur snabbt de ska rinna ut från näsan, de har gjort ett  sår under näsan och halsen är skrovlig. Nej, jag är inte man, jag är kvinna men får beklaga mig lite. Tycka lite synd om - det är tillåtet. Och att det alltid ska inträffa vid fel tillfälle. Precis när man börjat nytt jobb - det är inte läge! Ska försöka kurera mig idag, så kanske jag kan åka till jobbet i morgon.

Trots snuvan, så hade vi gamla Scan-kompisar här i går kväll. Trevligt, och mycket skratt. Jag funderade mycket på om vi skulle ställa in, men kände att Iprenmannen får hjälpa mig igenom kvällen och han fixade det.

Nu bäddar jag ner mig igen, sköt om er och hoppas att ni är friska!

1 kommentar:

  1. Nu är du så snäll och håller dig hemma tills du är bra ordentligt, det är så typiskt oss kvinnor att vara så plikttrogna, det är ingen som tackar dig för att du går dit och sliter när du inte mår bra. Kram på dig och krya på dig!

    SvaraRadera