måndag 5 september 2011

Ny arbetsplats

Idag ahr jag bytt till en ny fysisk arbetsplats. Känns lite konstigt. Jag har inte lärt känna mina nya jobbarkompisar och vet knappt vad som väntar mig. Mer än att det är MYCKET framöver. Det är så många år sedan jag höll på ekonomi så det tar nog ett tag att sätta sig in i allt. Hoppas att de inte blir missnöjda.

Kvällen igår gick åt till att städa lite efter barnen. Det blir alltid lite rörigt, men vad gör det. Det tar inte många minuter att ta reda på allt när de åkt hem. Hoppas att de tyckte att de haft det bra. Det tyckte i alla fall vi, kanonkul.

Grannen kom och plockade lite plommon och äpplen, samt avnjöt ett glas vin tillsammans med oss och klockan 20.30 låg vi till sängs. Trötta, men kollade lite på film. Och vi har sovit kanonskönt i natt.

Nu startar dagens jobb, sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar