tisdag 20 september 2011

Höstdag

Tänk att det ska vara så svårt att vakna på morgonen, nu när det är höst. Jag går och lägger mig tidigt, sover bra men är som klubbad när klockan ringer. Idag var jag vaken när maken åkte iväg, men sen.... tror att någon höll igen ögonlocken på mig. Är det John Blund som är i farten?

Jag fick igår ett telefonsamtal från en kär gammal jobbarkompis. Jag blev så glad. Oerhört kul att höra från henne, även om hon inte mådde så bra. Men hon är positiv i sinnet och kommer långt med det. Vi håller tummarna M.

Efter jobbet igår så fick fåfängan lite påfyllning. Underbara Erika fixade till naglarna. Jag är så glad att jag hittat en toppentjej som tar sig an mina händer. Efter det blev det soffhäng och lite mat. Inte mycket man orkar när man kommer hem utan det blir latmasken som drar längsta strået.

Nu kör vi, en härlig tisdag i september. Sköt om er och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar